Lidl kvarg

Frukost är mitt absolut bästa mål mat om dagen. Allra helst en brunch när jag tänker efter. Men sen är jag verkligen inte kräsen alla dagar! Jag kan äta så "tråkigt" att folk nästan tittar lite äcklat på mig. Jag tillhör den lilla delen människor som faktiskt kan avnjuta kvarg bara som den är. Något jag förstår att alla inte klarar av!
 
Jag tar nästan för givet att alla känner till kvarghysterin i kombination med träning nu. T.o.m småkidsen lär ju veta att det finns tack vare Kissie som förespråkar kesella och red bull light.
 
Något som jag vet att alla inte känner till är ju att Lidl har en stor, suspekt förpackning som faktiskt är detsamma som kesella. Det märks dock att fler och fler har hittat denna produkt då Lidl för ett par år sedan passade på att höja priset ordentligt. Men det är nog allt fortfarande billigare att köpa Lidls kvarg.
 
 
 
 
Kvarg och banan. Under vardagar så är detta vad jag hystar i mig till frukost nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback