Halsband

Jag bjuder på en bild från Instagram (JP_37)
 
Vad fan vill hon nu då? Jo, jag tänkte visa vad jag knåpade ihop med material som jag köpte på symässan förra veckan. Saxen köpte jag i en scrapbookinghörna för 15 kr och tråden hittade jag i ett annat bås och gick loss på någon krona. Nu i efterhand undrar jag varför jag ens stod och velade över om jag skulle ha silverfärgat eller steampunkrostig. Jag kunde ju faktiskt ha lyxat till det och köpt båda för 30 kr. Ja, ibland är jag dumsnål när det kommer till att köpa saker till mig själv. Fint blev det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: m.

SNYGGT som fan!

Svar: Tack!
JP

2012-10-29 @ 16:59:16
URL: http://mpthree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback