Assault

Jag är helt slut! Ikväll hann jag precis på håret färdigt med jobb och min egna utsatta deadline. Det behövde verkligen inte vara färdigt ikväll, men när jag ger mig in i något och väl bestämmer mig för ett slutdatum så jobbar jag på! Kunden fick i alla fall snabbaste leveransen genom tiderna. ;) Detta innebär en helt ledig torsdag bara för mig själv! Det enda som står på chemat är långpromenad med Randy och bröst/axlar/triceps på gymmet.
 
Veckans träning har hittills sett ut så här:
Mån: 25 min löpband, 25 min crosstrainer + kettlebellövningar
Tis: 20 min löpband, rygg & biceps
Ons: 1 h löpband
 
Idag fick jag fick intala mig själv att ett riktigt bra pass på gymmet börjar med ångest. Jag svepte en "släpp-lös-din-inre-best-dryck" innan jag pallrade mig iväg och åter igen vågar jag påstå att det måste vara hulkens urin. Kanske inte till smak men både till färg och att man får sig en släng styrka som heter duga. Shit asså!
 
Hittas här: Gymgrossisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback