Sneak peak

Jag efterlyste ju människor att fotografera i ett inlägg och fick ett svar från Linda. Så i torsdags förra veckan blev fotograferingen av och nu pågår redigeringsarbetet.
 
Min tanke är att göra bilderna varma, trots att vi stod mitt i snöregn och riktigt mulet tråkväder! Om det inte vore för att jag är så förbannat petig så hade jag varit färdig för längesedan. Blir aldrig riktigt nöjd känner jag. Men här kommer en liten sneak peak på en bild som jag tror att jag är färdig med nu. Vad tror ni?
 
 
Om jag blir färdig med bilderna (helst idag) så funderar jag på att riva av en till fotografering nu på lördag, eftersom jag tidigare krävde dagtid under veckodagar, vilket jag förstår att de flesta inte kan. Någon som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du bor långt bort va? Annars hade jag varit superintresserad!

Svar: Långt bort? Det står i min presentation till höger var jag bor (Stockholm)
JP

2012-11-13 @ 15:36:13
URL: http://www.atypi.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag är intresserad och kan ibland på dagtid. Jobbar extra nämligen så har inte alltid jobb alla dagar.
Men just på lördag så jobbar jag till 15 tror jag. Men ngn annan dag :)

/Cissi

Svar: Lördagen har jag redan bokat, men det är bra att veta att du kan under veckodagar. :)
JP

2012-11-13 @ 21:21:20
URL: http://angwusnasomtaqa.wordpress.com
Postat av: Mela

Som sagt... Hojta..
Finns barn och hundar till förfogande om du vill fota.. Och jag då ;) Dagtid, kvällstid eller när fasiken de nu passar :)

Tack för håret sist.. Super nöjd !

Svar: Awesome! :) Jag hör av mig om jag får någon idé.
JP

2012-11-15 @ 15:55:12
URL: http://skjutenskata.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback