Röda nyanser

Jag har haft många olika röda/orangea nyanser på håret genom åren och om det är något jag vet av erfarenhet så är det hur svårt det är att hitta rätt nyans på löshår! Tillgängligheten av röda nyanser i vanliga butiker brukar oftast vara tomteröd och burgundy. Det känns som mitt mission här i livet att ha ett så brett utbud som möjligt av rött syntethår. ;) Dessa nyanser kom med min senaste leverans, som förvisso var för över två månader sedan, men bättre sent än aldrig. Nu kan jag äntligen erbjuda en nyans som ska fungera bra till er lyckliga människor som föddes med en klar naturlig röd hårfärg. Nämligen bilden längst upp.
 
För er som inte förstår vad jag pratar om så gör jag syntetdreads av sånt här löshår. Se bilder från tidigare jobb under kategorin Hårkreationer.
 
Bilderna nedan är tagna i dagsljus.
Tänk på att nyanserna kan skilja sig lite från hur de egentligen ser ut.
 


Kommentarer
Postat av: Elias

Nice! Ett gott råd: Klipp inte av mitt hår please :(

2012-11-29 @ 17:46:08
Postat av: Melinda

Hej, vad har du för priser på dreads? t.ex 65st SE, enfärgade som är 50-60cm långa?

Svar: 20 kr styck för SE. Så 65x20 = 1300 kr. :)
JP

2012-12-02 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback