Regel nummer 1

Igår googlade jag lite i vanlig ordning. En googlestund om dan' och du blir klok som faan? Jag vet inte riktigt vad jag sökte på, men hur som helst så trillade jag in på någon sida som talade om hur du blir en framgångsrik bloggare. Regel nummer 1: håll dig till ett ämne.

Vad är det med människors rädsla för att tycka om flera klädstilar, ha flera intressen och skriva om allt som faller en in? Jag tror att det var där Instagram klev in, för då får bloggare vara lite vågade och fota precis vad som helst. Living on the edge!

De bloggar som jag själv har lagt till på min hemskärm på mobilen är individer som skriver om precis allt! Jag vågar påstå att det är fler som tycker som jag. Annars skulle jag aldrig ha kvar så många läsare eftersom jag är självutnämnd mästare på att inte hålla mig till ett ämne. Kategorierna har jag enbart skapat för att det ska finnas någon form av struktur för de som är intresserad av tex mina dreads och fotografier. Annars är kategorierna bara något som jag sliter mig i håret över.
 

På tal om kategorier och ordning i röran. Saknar jag någon kategori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback