Hjälp sökes!

Jag fick lite panik igår när jag insåg hur fruktansvärt ful min design är. Men jag är helt kass på koder! Det tog mig säkert en hel dag att få till min senaste bloggdesign och jag skojar inte ens. Jag är nöjd med min header - thats it! Så det är hög tid att möblera om lite. Men eftersom det inte blev som jag ville sist med bredd och sånt där så lär jag inte fixa det nu heller. Som det är nu så har jag inte ens lust att lägga upp mina riktiga fotografier i liggande format eftersom jag som mest kan maxa till 500 i bredd. Väljer jag 600 så klipps höger kant automatiskt. Detta har jag dock gjort i vissa fall för att helt enkelt kunna lägga upp en större bild.
 
Är det någon som är grym på koder och är sugen på att hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback