Helgon

Hade jag varit 16-17 år så hade jag tyckt att det här var ascoolt! Vem vet, jag kanske innerst inne tycker att jag är asball nu. Jag blev lite förvånad över en helt smockfull inbox när jag loggade in på helgon.se, men sen förstod jag varför. Bilden som jag laddade upp idag låg på första plats bland mest sedda bilder. Jag är mäkta imponerad över att den del karlar på riktigt tror att de ska vinna mitt hjärta/södra region genom att klanka ner på mitt utseende och att jag nog allt ser lite märklig ut. "Du hade varit snygg om det inte vore för de där öronen" är ju en klassiker! All heder åt att hitta ragg genom nätet, men kom igen. Nåja! Det är väl dags att stänga ner kontot där förr eller senare ändå.
 
 
Jag känner mig dock tvungen att logga in på Helgon då och då eftersom folk fortfarande envisas med att skicka mail där angående hår och fotografering, istället för att kontakta mig via bloggen där jag faktiskt numera kikar dagligen. Jag ska se till att skaffa en kontaktmail snarast och den kommer jag att placera ut till höger under infon om mig. Mm... key?

Kommentarer
Postat av: Dina

ph wow, Helgon finns fortfarande? Inte haft en tanke på det på år och dar.. Trodde det försvann, liksom Lunarstorm.. ;) Nåja, tror inte någon hört av sig till mitt konto de senaste åren ändå ;)

Svar: Helgon finns kvar, men det är ju rätt dött! haha. Du missar nog inget spännande där ändå! :)
JP

2012-11-15 @ 01:13:39
URL: http://deewa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback