Hejdå anchor

 
Nu är min högra anchor bortplockad - igen. Denna gång för gott, eller i alla fall med flera månaders läkning och vila. För kanske fem år sedan så piercade jag två anchor i nacken och i våras så gick den högra sönder. Gängan slutade att fungera och vägrade behålla plattan (den glittriga stenen). Eftersom jag trivs så otroligt bra med två extra ögon i nacken så beslöt jag mig för att plocka ut den och i samma veva sätta dit en ny. Det var förstås en riktigt dålig idé eftersom jag har svårt nog som det är att bara få en enkel piercing att läka. Jag kan ju tala om att jag skonar er från en riiktigt nasty bild på hur det såg ut utan anchorplattan på plats. BLÄ! Fulaste ärrvävnaden och klägget i stan! Under tiden det läker så vill jag inte gå runt med bara en anchor i nacken, så jag valde därför att tillfälligt plocka bort smycket från den vänstra. Bilden längst ner visar alltså hur en anchor ser ut när anchorplattan inte är påskruvad, om ni nu har undrat över det. Jag tycker faktiskt att det ser lite fräsigt ut med bara ett hål in i nacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback