Bestcanvas.se

Jag tyckte så mycket om den här bilden att jag mailade konstnären och sa att jag väldigt gärna skulle vilja göra en tavla av den. Samma kväll fick jag bilden mailad till mig och googlade snabbt upp första bästa företag som gör canvastavlor. Jag blev så ivrig att jag inte ens brydde mig om att jämföra priser, utan klickade mig in på första länken som dök upp. I tisdags kväll beställde jag tavlan och idag fredag förmiddag fick jag den levererad till dörren. Jag trodde att det var en svensk sida med kontor här i Sverige, men när jag kikade vidare bland kontaktuppgifter så visade det sig att företaget ligger i Tyskland. Hur som helst, förbannat snabb leverans!
 
 
Här beställde jag tavlan: http://www.bestcanvas.se/
Mått: 60x40 cm
Pris: Tavla - 259 kr, frakt - 129 kr
Total kostnad: 388 kr
 
Som sagt, det kanske finns mycket billigare, men jag är supernöjd över resultatet, den snabba leveransen och att jag fick den levererad raka vägen till min dörr. Om jag någonsin beställer en tavla igen så blir det nog därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback