In med nytt

Just nu håller jag på att göra min lillasysters balhår, vilket tar all min tid och kraft. För den som inte har förstått så tillverkar jag syntetdreadsen först och flätar in dem när de är färdiga. Men när det kommer till min lillasysters balhår så nöjer jag mig inte med annat än det bästa! Hon ska ha snyggaste frillan om jag så ska bli utan sömn i en vecka!

 

Efter matchen i lördags.

I förrgår sa jag hejdå till LCHF-dieten, för att istället byta ut mot en mer kolhydratsbaserad kost med mindre fett. Det kom som en uppenbarelse i helgen och jag tror att det här kommer passa mig mycket bättre, i alla fall just nu. Det ska bli skönt att kunna äta ett knäckebröd eller ett äpple utan att känna att jag fuskar. I och med detta kommer jag garanterat börja laga mat igen då det här är mer ett forum för mig. Steka kött och göra feta såser var inte alls min grej att tillaga, så det har Chai fått göra det senaste året.

Kommentarer
Postat av: m.

så söt du är! Jobba inte ihjäl dig.

2012-05-23 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback