Monk vintage

Idag har vi åkt iväg på en riktig secondhandutflykt. Tanken från början var att åka och kika in på Beacon's closet som jag sen tidigare har hört så mycket gott om. Det sades vara ett riktigt second handparadis.
 
Men nu ska jag tipsa om en annan vintagebutik som låg alldeles i närheten, som vi hittade av en slump. Det är en halvstor och rätt mysig butik som innehåller allt från damkläder, herrkläder, smycken, skor, väskor och solglasögon. Bara fönsterna i sig drar till sig uppmärksamhet och jag kan lova att kläderna och priserna inne i butiken inte heller är en besvikelse. Du kan hitta precis samma plagg här för $10 som du hittar inne på Beacon's för $15. 
 
Jag kom därifrån med en väldigt söt ljusrosa klänning. En helbild på klänningen spar vi till en annan gång. Det blir ju lite roligare att bära den när inte alla redan har sett hur den ser ut. ;)
 
 
Mönstret på klänningen som jag köpte.
 Subway: L train - Bedford 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback