Löparskor

Vi besökte Paragon Sport här i new york igår, vilket är en stor butik inriktad på många olika typer av sport. Jag för min egen del var där för att köpa med mig nya knäskydd och träningskläder, men eftersom personalen som hjälpte mig var otrevlig så ville jag inte köpa mer än ett par löpartights. Borde dock köpa fler träningsbhar, men det är ju så tråkigt! All heder åt tuttar, men inte att köpa kläder till dem!
 
Nu menar jag inte att all personal där inne var otrevliga! Faktum är att många var riktigt kunniga på det då sålde.
 
Mina träningsskor där hemma är verkligen helt slut. Jag har tränat så mycket i dem att de håller på att falla i bitar! Så trots att jag redan köpt mig ett par fivefingers för träning så tog jag mitt förnuft till fånga och bestämde mig för att köpa riktiga skor också. Jag är ju ute och springer mycket och jag vet ju inte än hur jag kommer trivas att springa i fivefingers.
 
adiZero adios 2 women

De väger i princip ingenting och sulan är tunnare än vad jag är van vid. Men jag tror att de kommer vara grymma att springa i. Sen tänker jag inte ljuga om att jag är rätt nöjd över att de är färgglada då löparskor ser så förbannat dassiga ut i vanliga fall. Jag får bara upp en bild av synthare med gympaskor framför mig när jag tänker på det... hu! (Ni vet alla dessa som lägger ner tusentals kronor på klubbkläderna, men avslutar sin outfit med gympaskor)
 
Känns riktigt bra att få komma hem med nya träningskläder för det kommer göra att jag blir ännu mer motiverad till att sätta igång att träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback