Garageträning

I tisdags hade vi den roligaste Roller Derby-träningen någonsin! Vi var 5 st på plats + vår tränare Michelle, samt en ny tjej som skulle träna regler och få rulla för första gången. Att vi var så få gjorde att vi verkligen fick tid att nöta sånt som vi behöver kunna inför minimum skills nästa vecka. Klarar man inte av testet minimum skills så får man inte spela några matcher. Nej nej, ingen press alls... gaah! Vi skulle egentligen ha en match nu den 28:e, men tack och lov så ändrades det om till en scrimmage, så att alla kan medverka även om man skulle faila testet. YES!

Som ni hör så har jag inte särskilt höga förväntningar över vad jag kommer prestera på testet.
Jag är inte negativ - jag är realistisk.

Under tisdagsträningen utforskade vi även resten av garaget, vilket var sjukt roligt! Vi åkte upp för backar, ner för backar, något jag aldrig vågat förut. But why!? Det var ju AS-R-O-L-I-G-T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback