JP - uppgraderad!

Jag har ju börjat assistera Chai under tungsplittar det här året. Tanken är att jag ska kunna följa med honom runt i Sverige när han utför olika typer av mods. Kvalitétstid lite utöver den vanliga.

Faktum är att jag tycker att det är jätteroligt! Känns kul att äntligen få göra lite nytta för studion.

Men vad är då en tungsplitt? - Precis vad det låter som... en klyvd tunga.
Här nedan är två bilder lånade av Sonny som var den första jag fick öva på. En bild när tungan är nygjord med stygn, samt en med det läkta resultatet.

Foton lånade av Sonny. (Nygjord - Läkt)


Nu i lördags fick jag även assistera under en återsplitt, samt ytterligare en till tungsplitt. Nä, min del i det hela innebär inte så mycket annat än att jag hjälper till och håller i, men jag är stolt ändå!


Kommentarer
Postat av: Kallio

Coolt som fan, men läskigt och jag måste säga Huuu! Och nåt som jag har tänkt på är, om man slickar på en stolpe när det är kallt, fastnar man mer eller mindre om man har en kluven tunga?

2012-02-09 @ 23:47:16
URL: http://www.aftonblocket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback