Beslut

Åh, alla dessa jobbiga beslut. Grattis alla ni som kallar mig osäker pga att jag inte väljer att lyssna på bara en musikgenré och att jag har ett på tok för brett utbud i min garderob. Grattis, nu har ni äntligen rätt att kalla mig osäker!

Nu när vi börjar bli fler i the royals så kommer vi behöva dela upp oss i ytterligare två lag. Temat på lag i sig spelar egentligen inte så stor roll för min del. För mig är det viktigare att hamna i ett lag med engagerade och sköna tjejer. Sen hatar jag förändringar. Jag vill ju att vi ska vara vi i Slayer Sister jämt och för alltid. haha! Men det är ju bara att inse att så funkar det inte. Slayer Sisters eller Zombielaget...

Efter att ha velat fram och tillbaka, besultat mig för att byta lag, ha lite ångest igen - så bestämde jag mig i sista sekund för att stanna i Slayers. Nu känns det faktiskt bra.

Annars är det så sjukt mycket som händer i min vardag och så mycket jag vill göra, men inte får tiden att räcka till. Jag vet ju i alla fall vad jag måste börja med om jag ens ska få någonting överhuvudtaget att fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback