Rulla på trägolv

Det blev dubbelträning idag! Först gymmet, sen iväg ut till Bromma för lite Derby. Vi var en mysig skara som rullade och vi betade av en del ur minimum skills. Jag klarade mig! Det var även första gången på trägolv. Tror att jag hade älskat det om jag bara haft med mig mina utomhushjul. Det blev lite väl halt med mina hårda hjul.

Det är svårt att få till en riktigt fräsig bild på sig själv när man rullar, men nu börjar det arta sig. haha

Dags att tjacka nya knäskydd... de som liknar armbågsskydd där till vänster är mina.

Något mer jag har reflekterat över är mängden strumpbyxor som förbrukas i Roller Derby. Kardborr och strumpbyxor går liksom inte hand i hand egentligen. Jag HATAR när det går hål i strumpbyxor eller när de blir noppriga. Det är lite samma ilande känsla i kroppen som när någon skrapar en gaffel mot en tallrik. Uäck! Jag får hitta någon som vill sponsra mig med strumpbyxor!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så otroligt kul det ser ut att bara få åka runt och ha kul. Synd att detta inte finns i Norrland där jag bor :(

2012-02-13 @ 20:47:37
URL: http://longiflorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback