Nyklippt

Jag smet förbi min frisör Kristofer på Cut The Crap för att göra något åt min två meter långa lugg. Väl medveten om att den var helt sönderblekt och det egentligen inte fanns något kvar att rädda. För första gången på länge så skippade jag snelugg! Det blev någon form av "rak" lugg, men aningen vildklippt, så där som jag vill ha det.

Sorgligt nog så rök mina polisonger. Sadness... :Men den nya luggen framhäver verkligen hela ansiktet på gott och ont. Till det positiva hör ju att öronen syns mycket mer och jag tycker pluggarna ser mycket större ut nu.

Så här lång var luggen innan.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha, dina pluggar kan väl inte se så mycket större ut!:D Dock avis, mina är så förstörda redan så tror inte jag kommer komma upp så stort, knappt 30 mm.



Och luggen blev skitsnygg på dig!

2012-02-04 @ 16:02:55
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback