Praktisk smyckesförvaring

Igår fick vi skjuts till kungens kurva för att ta en titt på smyckesbyrån och förmodligen ta med den hem också för den delen. Sagt och gjort. Det blev även en sväng in på Ikea för att köpa gardinstänger och gardiner. Något som inte har funnits i våran lägenhet så länge vi har bott här. Ja, på riktigt. Gardiner för mig är ett nödvändigt ont. Jag tycker om att ha det nerdraget eftersom vi bor i stan och folk har full insyn vare sig man bor längst upp eller ned. Persienner har med andra ord gjort sitt de senaste sex åren som jag har bott här.
 
Jag har precis börjat fylla byrån med smycken och diverse asseccoarer, men än är jag inte klar! Den här verkar ju rymma precis hur mycket prylar som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback