Dagens

Här är jag och gör modevärldens alla fel!

Kommentarer
Postat av: Sussane

Å så djävulskt snygg! Är armen gjord hos latino killen som gjorde Sophias fjärilar??

Svar: Tack! Nä, min arm är gjord av Logan Aguilar som jobbar på Maria Tash i New york.
JP

2012-12-10 @ 19:51:30
Postat av: Ma

Men lilla gumman, din t-shirt har ju gått sönder

Svar: Haha, jag trodde att det var någon random som skrivit det här!
JP

2012-12-10 @ 20:20:49
Postat av: Sussane

Det var det ju helt värt, jag har ju uppenbarligen missat den...* :S
Men iaf det var JP swag!!
btw, har du tid över nu i veckan så får du gärna höra av dig. Dock strular mitt nya nummer, så skicka ett mail om du vill försöka dig på en fika ;)

2012-12-11 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback