Shorts

Alla kanske inte är sugna på att bli en derbybrud men kanske vill se ut som en sådan. Här kommer då ett litet tips till dig som vill flanera runt i sånna här shorts nu i sommar och se allmänt frän ut.

De går förstås att få tag på genom American apparel som finns att hitta i diverse storstäder.
Men mitt tips till er är Vintageretroshorts på Ebay.

Shortsen ser precis ut som American apparels shorts och sitter likadant. Så beställ den storlek som du har i American apparels. Dessutom så är det supersnabb leverans och dimper rakt ner i brevlådan. Hur bra som helst! De säljer även tillhörande strumpor, men dessa kan jag inte uttala mig om då jag själv inte har köpt några från vintageretroshorts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback