Glastunnlar

 

Jag verkar vara allergisk mot precis allt som kommer i kontakt med huden, eller åtminstone öronen. Förr eller senare får jag alltid en allergisk reaktion när jag sätter i pluggar av något träslag. Trots att det är trä som faktiskt ska vara rätt schysst mot kroppen så står jag där i slutänden och kliar sönder örsnibbar och hals. Det är heller inte fullt så enkelt att hitta smycken i stora storlekar. Klart att det går att få tag på, men det är ju inte lika lätt som det var upp till 30 mm. Nu har jag hur som helst fått tag på ett par perfekta tunnlar för vardagen. De sitter tillochmed kvar när jag slåss med tjejerna på derbyplanen och springer på löpbandet. Det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Elias

Tyckte jag läste "hunden" först. Bli inte allergisk mot Randy bara

2012-05-01 @ 10:33:37
Postat av: Anonym

Hur stora töjningar har du?

2012-05-21 @ 20:47:02
Postat av: JP

56 mm

2012-05-23 @ 07:40:08
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback