Biobesök

Igår mötte jag upp Matilda för att se lite film. Närmare bestämt på Sergels biograf. Vilken fest!


Jag loggade in på mitt bioklubbkonto igår för att kolla hur jag ligger till poängmässigt. Jag hade nästan 4 gratismenyer att hämta ut på biografen. Fuck yeah! Men eftersom jag inte äter kolhydrater hit och dit så hämtade jag ut en meny till Matilda. Bakom kassan stod SFs mest griniga personal! Helt otroligt!


Men ingen bio utan snacks så klart! Biografen ligger ju ovanpå paradiset hötorgshallen som är fullt av en massa gott. Så jag köpte med mig kött. Inte helt normalt kanske. :D Men jag kan helt klart starkt rekommendera att ta med biosnacks i form av ölkorv och liknande. Lyxigt värre!

Det började med att salong 5s projektor pajade, så vi fick 1:an istället (yeah!) Med allt vad detta innebär: Först till kvarn, precis som i USA. Vi fick sjukt bra platser jag och Matilda!


Efter att ha hört så mycket gott om Bridesmaids så tänkte jag att vi kunde ge den ett försök. Vad jag tycker om filmen? Eftersom jag aldrig ser på Sex & the city så kan jag väl egentligen inte jämföra filmen med det, men jag känner ändå att jag vill göra den jämförelsen! Jag avskyr Sex & the city mer än blodpudding. Filmen var helt klart för mycket, men jag asgarvade mig igenom hela filmen tillsammans med alla hönor inne på biografen. Japp, det var typ girls night out igår i hela Stockholm fick jag en känsla av. Det var kanske en sisådär två snubbar i hela salongen. Haha.

Kommentarer
Postat av: m.

granny on the pic.



Hade jättekul!

2011-09-18 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback