Roller Derby

Idag var jag iväf på Swedish Royal Roller Derby-träning. Måste erkänna att det verkligen inte är något som har intresserat mig öht, men nu blev jag inbjuden av Amanda och eftersom jag lever efter mottot - Du kan inte säga nej förrän du har testat, så var det bara att pallra sig dit. Knästrumpor och minishorts - check!






Inte illa pinkat av mig! Jag fick tillochmed kommentarer som "Vill du köra om mig? Du är ju så snabb" (EVUL LAUGH)
Riktigt roligt var det. Det kunde jag aldrig ana. Fast löjligt nog så var det mycket tack vare att jag inte behöver skippa dreadsen då det fanns en hjälm som passade! Jag vägrar allt som innebär att jag inte får ha vilken frisyr jag än önskar. Mitt hår är ju jag.

Så nu mina damer och herrar så är jag involverad i sport! Nu är jag med och spelar Roller Derby med fortsättning på onsdag! Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Dina

coolt! =) jag skulle med vilja prova! I framtiden kanske.. :) Lycka till!

2011-10-01 @ 21:07:34
URL: http://walfridsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback