Projekt

Just nu ligger allt mitt fokus på Annies fantastiska dreads, som nästan, nästan är färdiga nu. De är lite utöver de vanliga och inneåller fler nyanser än vad jag har fingrar. Men som vi alla vet så var det bara ljug för jag kan inte fokusera på bara en sak utan har tio andra projekt på gång samtidigt. På tisdag nästa vecka har vi i alla fall bokat in tid för inflätning och jag är nog minst lika spänd inför det som hon är! Om jag är färdigt med dreadstillverkning efter det? Oh nej! Tre kunder till står på tur!

Jag nämde alldeles nyligen att ett fotoprojekt planerades. Nu efter all planering så äger det faktiskt rum redan på lördag (om inte vädret skiter sig fullständigt.) All planering av bilder, ihopskrap av människor har verkligen blivit färdigt i sista sekund och då är ändå allt inte riktigt färdigt. På torsdag ska jag iväg och handla specialeffekter! Tänker inte riktigt ännu avslöja vad det är för fotoprojekt. Men håll ut så ska ni se att ni kan få ta del av del hela inom snar framtid!

Avslutningsvis bjuder jag på en bild från dagens träning. Haha!


Foto: Karin Widén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback