Mina nya pluggar

Jag hann ju knappt visa en bild på mina finaste pluggar någonsin, innan jag lyckades sabba ena. Det här är sorgens dag... Halv sex imorse stod jag och dammsög upp vad som var kvar av min ena plugg efter att den gått i backen. Pluggarna var så perfekta på alla vis! Får ta och beställa ett par nya, kanske i sizen större när jag ändå är igång?

Men som tur är så hade vi ett par extrapluggar liggandes här hemma. Dessutom så är de ju riktigt snygga! Måste tänka positivt... jag slapp ju i alla fall downsiza. Men it hurts so bad i mitt hjärta! KLANTARSLE!

Pluggarna skaffar jag hos CALM

Kommentarer
Postat av: Sin Sisters - Hollywood stories

satan vilken sjukt skön blogg! :)

2011-10-12 @ 20:00:50
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Joss

Åh, fy sjutton vad fina dom var!! Och håret också, är det "tangerine"? :D

2011-10-13 @ 20:05:41
Postat av: JP

svar till Joss: Nä det är electric tiger lily. :)

2011-10-17 @ 19:35:23
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback