Lång dag

Nu sitter jag med en ny hårtoning i håret. Söker ju den perfekta orangea/röda nyansen till mina syntetdreads. Vore helt klart ganska skönt att slippa blanda till egen färg varje gång. Jag vet att jag har flera läsare som är på jakt efter schyssta röda färger. Ska se om jag inte hinner lägga in en bild på resultatet i min hårguide redan idag!

Idag är tanken att jag ska göra dreads hela dagen! Sen i eftermiddag ska jag iväg på fotojobb med mig själv bakom kameran. Batteriet är på laddning och utrustningen checkad. Nu är jag pepp!

Kan ju avslöja att jag har ytterligare ett fotoprojekt på gång tillsammans med två damer. Åter igen jag själv som fotograf. Detta ser jag också fram emot och tror kommer bli riktigt bra och stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback