Brunch

Brunch på Hard Rock idag.

 

Idag är det high carb high fat-dieten som gäller. Med start igår kväll och det går rätt bra faktiskt. ;) Det här är en sådan viktig dag i livet att jag måste dokumentera det hela. Kolhydrater är kalas!

Vi passade på att flanera runt på stan ett slag. Jag köpte mig ett par svarta hotpants på American Apparel. (Bild lånad från amazon.com) Mina har vit kant och inte rosa! Jag hade tänkt ha dessa på Roller Derby-träningar. Väldigt basic, men kommer alltid att funka vare sig ute på plan eller hemma framför tvn. Eftersom nästa träning är nu på onsdag så var det mer eller mindre ett "panikinköp" från min sida. Jag tycker egentligen att American Apparel tar obehagligt höga priser här i Sverige och drar mig helst från att handla där när jag har Ebay nära till hands. Så det är mitt tips till er. Handla på Ebay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback