överraskningsfest

Nu sitter pluggarna där de ska och jag har uppnåt mitt mål när det gäller storlek. Just nu i alla fall.


I söndags promenerade Chai och jag igenom hela stan. Jag skojar inte! Det blev en sjukt lång och solig promenad! Den avslutades på Bishops arms där det vankades överraskningsfest för Nisse.

Ingen mindre än Rebell-Robban spelade musik under kvällen! Hur hårt är inte det att få på sin födelsedag?!


Snällgänget hade vunnit quizet om det inte vore för att Chai trodde att Skurt var den korta gröna jäveln som sliter av sig kläderna och får muskler och vrålar. ;)

Den här kvällen spårade ju inte alls... :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer hem den 7 juni!:)

2011-05-12 @ 21:00:27
URL: http://fannys.nu
Postat av: Anonym

Det låter grymt! Vi kör på det :)

Det saknar jag också, alldeles för länge sen ju!

2011-05-14 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback