Blä

Det känns inte alls rättvist med så dåliga resultat. Jag sliter som en idiot och äter rätt men nä! Jag är mindre nöjd över att det bara är låtsasträning idag. Dvs dans (förlåt mig alla dansare) Sista lektionen idag faktiskt. Så från och med nästa tisdag blir det ytterliggare ett gympass i veckan. Skönt säger jag! Jag började med något nytt förra fredagen. Jag var på gymmet precis när de öppnade på morgonen och körde crosstrainer i 40 minuter, sen bastu tills jag blev så där lagom mysig! Jag har aldrig haft en så bra start på dagen tror jag! Sen på eftermiddagen blev det ett tabata-pass. Så från och med nu så blir det dubbla pass på fredagar! Jag tränar ju på elitnivå nuförtiden och det är det bästa jag någonsin har fått för mig att göra! 1337!

En bra sak är att jag kan ha 6.5 i converse!! Lycka! Wtf?! tänker ni, HELL YEAH, tänker jag! Provade ut igår så Chai kan köpa med sig ett par från vegas om ett par veckor. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh-åh-åh! Jag som hade tänkt be dig att köpa ett par Converse till mig när ni åker till det där stora landet i väst i sommar, men om jag tittar ut en modell och storlek så kanske din käre karl skulle vilja köpa med sig två par hem? Pretty please med socker på toppen? Vad tror du? Pusspuss

2011-05-19 @ 11:06:33
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback