Träning

Idag känner jag mig otroligt nöjd med vad jag har presterat på gymmet! jag har dessutom nästan helt kommit över min rädsla för att kliva in i hörnan med fria vikter på egen hand. Det är alltid fullt med allan-ballan-människor. Jag har helt enkelt kommit fram till att de får väl dumstirra bäst de vill för jag tränar ju ändå hårdare än va de gör! Till en början tyckte jag att det var asjobbigt när folk slutade upp med vad de nu höll på med för att helt enkelt stå och dumblänga på en när man tränar. Åter igen... på tok för många hänger mest på gymmet, utan att egentligen göra någonting.


En bild från ett par helger sedan.

På fredag ska Chai och jag träna Tabata. Ska ju tydligen vara oerhört tungt enligt gubbarna. Jag återkommer med min åsikt om det hela. Hoppas att jag hinner med lika många pass denna vecka som föregående! Men imorgon blir det lite lugnare med lite Bollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback