För mycket av det goda

Idag tror jag att jag håller på att dö av träningsvärk. Körde på liite för hårt igår på gymmet med både löpband och ryssövningar. Om vi säger så här... min gångstil ser ju litegrann ut som att jag har skitit ner mig själv, alternativt är jävligt bajsnödig. Min kropp reagerade helt korrekt igår och sa ifrån genom att kräkas. Efter proteindrinken också. Nu kan jag aldrig mer dricka proteindrink med jordgubbsmak! BLÄ! Nu vill inte jag få träffar på google av alla som söker på "träning+kräkas" för det är absolut inget jag förespråkar! Jag tycker synd om er som självmant stoppar fingrarna i halsen. Jisses det finns ju inget äckligare än att spy!



Så jag tog helt enkelt ett moget beslut och skippade gymmet idag. Smygtränar istället lite på koreografin från Bollywood-dansen som jag har börjat dansa. Missade förra veckans lektion, så jag har en massa knepiga steg att ta igen! Men fy fan vad kul det är! Sen tror jag på att kombinera gym och dans för att hålla sig lite smidig.


Ett klipp från filmen vars filmmusik vi dansar till! Kolla vad happy happy!

År 2011 är helt klart mitt hälsosamma år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback