Partyfixad på provfilmning

Idag var det alltså provfilmning på förmiddagen. Det kändes inte okej att gå iväg klockan 10.00 så här pass partyfixad. Jag måste ha sett ut som att jag var på väg hem från nattens bravader liksom. Vilken annan idiot går runt sår här stylad en förmiddag annars? Jag fick fina komplimanger av tanter i alla fall. Whatever! Jag tror att provfilmningen gick bra i alla fall! Fick ta av strumpbyxorna och visa benen och så fort jag visar benen så går det alltid bra. haha! Nä. Eller jo... eller? Jag fick även provfilma för en helt annan roll än den jag var där för också. Då kan jag ju inte ha varit helt kass i alla fall!

 

Btw, finn fem fel!

 

C - "Din rumpa har blivit... PFOOFF efter all träning!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du så snygga lockar?:)

2011-03-12 @ 16:18:31
Postat av: Louise

Det fina skrotet (läs: smyckena) i ansiktet saknas ju! Himla fint, som vanligt.

2011-03-12 @ 20:21:20
URL: http://colourspot.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jao, usch, det suger.

Tack!:)

2011-03-15 @ 16:20:04
URL: http://fannys.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback