Palestina 2008

För nästan exakt tre år sedan så var jag med om min häftigaste resa någonsin. Sitter och bläddrar igenom alla mina fotografier från resan till Palestina och kan inget annat än längta tillbaka. Jag är inte mycket för typiska semestermål där allt redan är planerat i detalj, så det var nog därför jag gillade den här resan så mycket. Jag vill tillbaka nu nu nu! Om allt går som planerat så ska jag ta med mig min mamma tillbaka dit nu i vår.

Hur det kommer sig att jag åkte dit första gången? En av mina bästa vänner Hannah bodde och jobbade när nere i nästan ett år, så jag, Sanna och Malin åkte dit för att hälsa på henne. Egentligen var det bara Sanna och Malin som skulle åka men jag hakade på i sista sekund. Jag hoppas att jag inte trängde mig på allt för mycket. :P

Här är ett litet urval av mina fotografier. Tänkte att jag skulle visa upp vad för annat jag tycker om att få  på bild annat än uppstyrda modellplåtningar.

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Alltså, kompis! Jag måste få se fler av dina bilder från resan, det här var ju hundra år sedan. De är ju så fina! Och barnen. Fina barnen. Kan inte jag få bo i din resväska när ni åker? De på Ben Gurion märker nog inget...

2011-03-13 @ 13:13:58
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback