En överraskning på Sorbon

Lördag

Jag passade på att reda ut allt löshår. Dvs tvätta bort en liter hårspray och plattånga håret. Långt, fräscht och inte längre fullt så rött som innan. Jag säger inte att det är bra, men det funkar.



Denna dag vankades det Sorbon för att provsmaka kockens nya blue cheese burgare.
(text lånat från Sorbons meny http://sorbon.se)



Jag är inte tillräckligt kär i sådan ost för att burgaren skulle falla mig i smaken. Sen var jag dessutom så GRYMT imponerad över Jimbeam burgaren som jag åt där sist!






Efterrätt ska ju också ner! Mmm-mm!




Vi blev ett stort gäng. (I jämförelse med hur många jag trodde att vi skulle vara på plats)
Jag, Chai, Kristofer, Fredrik & Sara, Näll, Yann & Fredrik, Max & Fru.



Nå... vad är det för överraskning som det står om i rubriken?
Ta en titt på bilden nedan, luta dig tillbaka och njut av skapelsen.



Alla tjatade på mig precis hela kvällen om hur dålig jag var på att använda toaletten. "Jag har säkert pissat tre gånger och du har inte ens blivit pissnödig!!" Ett jävla gnäll helt enkelt. :D
Men sen fick Chai nog av att jag inte hade lyckats gå från bordet på ex antal timmar och kastade fram ett paket.

ADIDAS SAMMARBETE MED JEREMY SCOTT!!
(TJEJSKRIK) (TJEJSKRIK IGEN)
Ni förstår inte hur mycket och hur länge jag har velat ha ett par vingskor designade av Jeremy Scott. Det här var i klass med gången jag fick träffa Dolph Lundgren. Faktiskt!



Sen vill jag även recensera en öl också nu när vi faktiskt var på ett bra ölhak.

Kriek mariage parfait

Körsbär, körsbär och körsbär!
Jag som inte är särskilt förtjust i vin ser det här som ett lämpligt substitut. Helt ärligt så förstår jag inte vad det här köpa vin i present till alla kommer ifrån. Vill ni göra mig glad så är det någon riktigt fin öl ni ska ge mig istället.

Hur som helst! Jag tyckte att drycken kändes väldigt lyxig, inte sådär söt som andra kriek kan vara. Inte för att jag på något sätt håller mig borta från söta drycker. Kriek över lag tycker jag är perfekt de stunder jag vill ha något sött men inte så där äckligt sötsliskigt som diverse cider kan vara.

Haha här sitter jag och pratar cider och vips så ringer telefonen och jag blev inkallad på
casting för en cider!
Vad är oddsen? HEJ snacka om att jag kommer ifrån ämnet.

Kort och gott:
Mums med klass!


Kommentarer
Postat av: MA

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!

VINGAR!!!

2011-03-10 @ 15:48:27
Postat av: Anonym

och öl och hamburgare!!!!

2011-03-10 @ 15:49:17
Postat av: Carro

Du passar jättebra i den hårfärgen! :)

2011-03-10 @ 20:18:29
URL: http://carro-artoflosing.blogspot.com/
Postat av: Elias

Coola skor!

2011-03-10 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback