Hopp

Här kommer en till bild som inte ligger uppe någon annanstans. Någon fördel ska det ju vara att läsa den här dagboken. (Nä det är fortfarande ingen blogg)




På fredag har jag tid för att fixa om naglarna igen. Det har ju gått och blivit min vardag att ha snygga naglar! :D Har ju faktiskt inte visat upp senaste omgången. Det blev enkelt och stilrent eftersom jag inte ville sticka ut mer än nödvändigt under min resa i Israel. Ska skriva mer om det en annan dag, så fort jag har fått tag på bilderna.

Nåväl, en enkelt oredigerad bild med kompaktkamera:



På fredag blir det mer spex istället för enkelt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mli

Du ser så lätt ut på bilderna tycker jag, att du har lätt för att röra dig och är smidig:)

2011-07-06 @ 23:29:42
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: m

De anmälde nog även mitt äldre inlägg där jag svarade på deras kommentar, om det funkar så, för jag minns inte alls att jag tog bort det :P



Galet vad snygga bilder!

2011-07-08 @ 00:34:23
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback