Jeremy Scott

Igår mötte jag upp Natalie för att äntligen få lite bilder på mina skor från Jeremy Scott.

När vi skulle sätta igång så upptäckte vi att batteriet var helt dött! Helt kört tänkte vi. Men efter mycket om och men så lyckades vi lösa det genom att hennes pojkvän åkte över med laddaren. Guldvärt! Vi hade ju fortfarande en tid att passa i studion. Tror vi grejade allt på en halvtimme, med två ombyten. Tror vi kan varandra i studion nu. ;) Jag kan ju tillägga att jag hade träningsvärken från helvetet i benen innan jag klev in i studion. Tyckte jag bet ihop rätt bra ändå.

Här kommer ett gäng bilder!

Modell: Josefin aka JP
Foto: Natalie Sundling




Kommentarer
Postat av: m

härliga bilder!

2011-07-03 @ 23:35:35
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback