Gymmet i NY

Alla dessa kolhydrater får mig verkligen att må uselt. Kroppen är helt i uppror. Men jag tänker inte uppleva New york utan att provsmaka allt som de är kända för. Jag har ju redan prickat av en hel del på listan! Nu har vi i alla fall fått tag på varsitt fripass på gymmet i en vecka, så jag Chai, Robb och hans kex gick dit efter jobbet. Till att börja med så kändes det åter igen som att kliva in i en film. Kan inte riktigt sätta ord på vad det är. Hela NY är ju rätt nedgånget egentligen, så jag tror att det ligger någonting i det. Allt är rätt halvrackigt särskilt här i East village, men det ligger någonstans kärlek och omtanke bakom allt från början. Det är som om folk bara har gett upp hoppet om att det någonsin ska gå att fräscha upp allt. Lite som en katastroffilm. Men åter till träningen... jag startade med 20 min uppvärmning på löpbandet. Jisses vad bra det gick med allt kolhydratsintag! Synd bara att jag fick en dipp när vi skulle ner en våning och göra våra övningar med vikter. Jag mådde genast asilla och blev jätteyr. Vi fick helt enkelt avbryta efter en träning på ca 25 minuter. Jag var så arg och besviken! Inte för att det egentligen är så konstigt att min kropp sa ifrån. Jag var besviken ändå... Nu har jag bestämt mig för att få i mig någonting grönt varje dag. En frukt, lite sallad, vad som helst. För jag är ju sådär att när någon ställer en låda med 25 cupcakes framför mig, då äter jag tills de är slut. Kan ju inte vara riktigt friskt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får inte missa H&H Bagels, Magnolia Bakery, Cold Stone Creamery, M&M Store och Hersey's Store. Men nåt som jag blev totalkär i var Dylans Candy Bar! Bästa godisaffären på jorden <3

2011-07-16 @ 16:48:40
Postat av: JP

Några av dina tips har jag planerat så fort min är klar med allt jobb här, men tusen tack för tips! :)

2011-07-16 @ 20:40:02
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Icke att glömma heller, om du gillar nöjesfält dvs, är ju självklart Six Flags NJ :)

2011-07-16 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback