Vilodag

Igår kväll fick jag för mig att baka efter-tränings-snacks då jag blev så arg över hur dyrt det var nere på Konsum. Det visade sig bli hur gott som helst! Jag var riktigt förvånad över hur bra det blev och hur enkelt det var. Ska göra nytt ikväll med lite mer i receptet denna gång. Tänkte slänga upp receptet här sen. I eftermiddag så tänkte jag ta en tur till min favorit-second hand som ligger lite avsides och därför har billigare godbitar. Ska kika på skålar och kakfat i glas och sånt där som jag så länge velat göra. Ska givetvis göra om dem till något mer passande för mig. Vi får se vad jag hittar helt enkelt. Blir en paus från träningen idag med fortsättning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback