suck

Ett sånt där deppigt inlägg kommer lastat.
Jag har åkt på influensan och har legat hemma hela veckan med en laptop i knät. Man kan inte ha det mer sorgligt! Jag var ute på en kort-kort promenad (till mataffären) för att inte förtvina samt se hur kroppen fungerade vid en sådan ansträngning. Jag höll på att börja gråta av utmattning! (Ja så om någon har sett mig utomhus så finns det inget att skvallra om.)

Som om inte det här är nog så blir det ju minst en veckas uppehåll i min träning som gick helt fantastiskt! Vilket helvete. Sen blir man ju bara ledsen och befogat paranoid av allt internetande.

Kommentarer
Postat av: Arathin

Oh noes.. :/ Du får se till att krya på dig!

2011-01-26 @ 18:52:01
URL: http://arathin.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback