Prickborttagning

Ett sånt där söndagsnöje. Tycker du att det här är äckligt så har du nog ingenting mer i den här bloggen att göra. Peter skulle bygga om inne i sterilen så jag, C och Näll åkte dit för att han inte skulle bli så ensam i studion. Vi passade på att plocka bort ett par av mina fläckar på armen samt en knöl i fejan som förmodligen bara har retat mig och ingen annnan. Nu är den väck och jag kan inte vara mer nöjd över det. Även om jag har ett sår för tillfället.

Jag passade på att fota spektaklet med min kompaktkamera med ISO 800. Fail! Därav gryniga bilder.






Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Jag vill också ta bort några prickar :)

Hur blev ärren efteråt? Vilket företag gick du till?

Tog du någon med laser?

2011-03-22 @ 15:48:39
Postat av: JP

Här var det skalpell och stygn under huden. Det lämnar ett streck som ärr.

Tidigare har jag provat med utanpåliggande stygn, vilket inte blev så snygga ärr. Har även punchat bort och då blir det en ljus liten prick istället.



Har aldrig provat laser, men det ska jag helt klart prova någon gång.

2011-03-27 @ 11:34:41
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör ni det utan eller med bedövning?

2011-04-23 @ 14:54:17
Postat av: Smulan

Hej! Jag tänkte höra om de gör det inne på Calm för kunder också? Och om de gör vad tar de då?

2011-05-30 @ 20:20:33
URL: http://haloofflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback