För många intressen

Roligaste träningspasset på länge! Chai och jag sammarbetade en del och gjorde gemensamma övningar. Kul! Nu är jag inte fullt lika ledsen över helgens motgångar och att jag missade årets säkert bästa fest i Uppsala. Men så vitt jag har förstått så skulle de flesta av kalaspinglorna inte heller åka dit. Men nästa gång! Då! Jag saknar alla så himla mycket. Våra sammanslagningar med allt från semlor till mystiska vuxenfilmer från Palestina. :D Det är bara jag som är dum och inte får tummen ur allt. Ge mig en spark så jag kommer igång igen.

Btw så måste jag lära mig att se positiva saker i mina misslyckanden. Jag har ju trots allt fått lära mig någonting nytt på vägen. Ska bli bättre på det där. Något annat jag ska bli bättre på är att sluta bli stressad över att jag inte får utlopp för all min kreativitet och inte skapar sånna där awesome saker varje dag. Det håller inte. Så istället så ska jag sätta upp som personligt mål att skapa något med mina händer En gång i veckan. Det kan vara allt från matlagning till att ha en photosession eller sy. På så sätt stannar ju inte allt upp helt och hållet för att jag får panik över att jag vill göra allt på en gång. Jag vet, det är stört! Och andra sidan så måste jag få mig själv att inse att det är svårt att hinna med så mycket annat än en film på kvällen då nästan all fritid går till att träna. 4-5 pass blir det i veckan. Ja ja. Det blir nog bra. Men som sagt: en kreativ sak i veckan ska jag i alla fall kunna redovisa här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Får man fresta med ett klassiskt semelkalas i Uppis om någon månad sådär? Inget spikat än, men jag tänker att man kan ju ligga lite steget före. Puss!

2011-01-18 @ 00:13:37
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback