Musikvideo?

Det börjar redan rulla in nya erbjudanden framför kameran. Både stillbild och rörlig bild. Jag har en garanterad plats i en musikvideo om jag önskar, som ska spelas in nästa vecka. Det som inte är så lockande är att det inte är något gage. Jag har ju på senare tid blivit en sån där bitter, äcklig jävel som bara ser pengar före att ha roligt. Känner att jag inte har haft något större val än att bli sådan. Bandet har förvisso släppt ett par album, men det behöver faktiskt inte betyda något. Och andra sidan verkar det vara en stylist på plats som har jobbat i mycket större sammanhang, vilket i sådana fall betyder att all budget har gått till kamera och styling. Kan ju bli cool. Tuta och köra?


Kommentarer
Postat av: Linda

Tuta och köra! Du kanske kan flirta in dig hos stylisten som kan slussa vidare dig till större saker!

2011-02-17 @ 08:53:57
Postat av: Anonym

Kör på för fan!

Vem vet om det är någon som ser och gillar dig,

2011-02-17 @ 20:23:02
Postat av: JP01

Do it :)

Som föregående talare skriver, vem vet vad det kan leda till :)

2011-02-18 @ 11:04:22
Postat av: memme

Kör hårt! De kommer garanterat att ha

kvar dig i sina register efteråt och att

få uppleva lite kul är ju hur livet ska vara.

2011-02-19 @ 01:07:10
URL: http://mpthree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback