Fotografering på Gärdet

Det blev till att ta sig upp relativt tidigt på lördag morgon för att hinna fixa iordning allt för den långa dagen. Dels så hade jag en fotografering med Hillevi ute på Gärdet. Denna location kombinerat med godis. Det kom fram två dumma tyskar och trodde att hon ramlat och slagit sig eller nåt när hon låg i snön. Kan man inte räkna ut vad som pågår när jag står med en systemkamera i händerna? :P

Däremot känner jag mig en aning orolig nu när jag tittar på bilderna som snabbast på datorn. Snön är överexponerad på flertalet bilder! PANIK! Jag vet att jag har ställt in rätt och allt såg fint ut på kamerans skärm, så förhoppningsvis så är det den här "nya" datorn som har fått tuppjuck! Det löser sig alltid. Alla bilder var inte för ljusa. Färgerna blev i alla fall fantastiska med nya gluggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback