Utelåst

Vaknade innan väckarklockan efter på tok för lite sömn. Igår tvättades det kläder, gjordes beef jerky samt att mitt hår flätades in. Vi hade fullt upp och blev klara vid tre på natten tror jag. Hur som helst så bestämde jag mig imorse för att gå ner till Konsum för att handla fetaost till mitt lchf-bröd. Jag klev i princip upp ur sängen och tog på mig en kofta, samt balerinacrocs på fötterna. Mysbyxor och en av Chais tishor vaknade jag upp i. Väl nere på Konsum slog det mig att det här ungefär är lika risigt som att kliva in med morgonrock och tofflor! Äsch, jag ska ju bara handla fetaost och vi bor ju bara snett över vägen. Med paketet i hand stod jag sedan vid porten för att slå in koden. Shit, ny kod! Vad göra? Ah, nycklar! Nä, de är kvar i lägenheten. Jag ringer Chai! Nä, jag har inga fickor på mysboxorna och lämnade därför mobilen på sängbordet. Vad skulle Mc Gyver ha gjort? Det var bara att gilla läget och slå sig ner mitt i stan i mina mysbyxor, alldeles för stora tshirt och crocs för att vänta. Förr eller senare skulle väl någon dyka upp eller så skulle väl Chai förhoppningsvis undra varför jag inte kommit hem än. TILL SLUT, efter att folk flinat och stirrat, så dök det upp en främling och släppte in mig i porten. Wohoo! "Bor du här?" Nä, jag brukar hänga utanför främmande porter i pyjamas och ett paket fetaost i handen. Daah. :)

Kommentarer
Postat av: Gina

SVAR: Hej! Jag gillar cake eyeliner som man tillsätter vatten till och använder penslar.. men annars har jag för mig att Dior har en bra "färdig" dipliner :)



Mvh Gina

2011-08-21 @ 22:00:03
URL: http://dingdongdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback