Klädfynd

Idag var jag hurtig och var uppe redan vid åtta på morgonen för att gå till gymmet. Det var för att jag skulle hinna med både träning samt utförsäljning på 70% i min favoritbutik. Ville ju vara där så tidigt som möjligt för att fynda! Så efter lite träning tog jag mig till butiken som tydligen inte hade öppnat för dagen än och jag som trodde att jag var där en timme efter öppning. Men som svenskar är så ska de dyka upp strax innan öppning och tränga sig före mig som har stått där i regnet först på plats. Det irriterar mig lika mycket som idioter som ställer sig längst fram i busskön när det är en jättelång kö med människor som har väntat i evigheter. Fattar inte hur man har mage att göra så. Det handlar inte om att jag älskar köer, utan att jag visar respekt. Well fuck that!

Värst var när jag kom på att: fuck, jag har glömt att föra över pengar! Men vilken tur att det finns en fantastisk SEB-App! Bara att logga in via mobilen... om det inte vore för att pengarna på mobilen precis dalade ner till 0.
Bajs. Jag hade ingen aning om vad jag hade på kortet, men det räckte tack och lov!

Var även med om en halvjobbig jag-sitter-fast-i-en-klänning-situation. Vad hade Mc Gyver gjort? Förmodligen hade han inte burit en klänning och alltså inte försatt sig i denna situation. Kruxet var att klänningen hade två långa lodräta rader med sylvassa nitar som stack ut en bra bit. Skitcool, men livsfarlig klänning. Och jag satt fast! Efter säkert 10 minuter, lite rivmärken i ansiktet och en nysexad look i håret så lyckades jag ta mig ur. Nej, den klänningen blev det inte, även om det var bland det ballaste jag har sett på länge.

Men fynd gjorde jag! En klänning, faktiskt i rosa (!), en kjol i en väldigt egendomlig men skitsnygg design, ett par gröna militärshorts som är underdel till den där gröna militärvästen som jag har sen tidigare. Alltså inte militärmönster, utan helgrön! Hittade även en gammaldags militärinspirerad tjejkavaj. Helt sjukt fin dessutom!

Allt gick på 255 kr.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Vad roligt att du tycker om vår app:) Skulle du inte ha din telefon med dig, är du välkommen att kontaka vår Telefonbank på 0771-365 365, så hjälper vi dig med en överföring. Önskar dig en härlig dag./ Camilla SEB:s Kundcenter

2011-08-22 @ 10:42:15
Postat av: alexandra

oj, vilka stora töjningar! känner mig liten med mina 36 mm nu.

2011-09-14 @ 00:15:35
URL: http://lillesnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback