Uppdatering

Det måste ju finnas något smidigare sätt att uppdatera här via mobilen och samtidigt få det att se vettigt ut. Jag lyckas ju inte ens få till radbrytningar. Jag är nog inte så tekniskt lagd kanske. Vad jag egentligen ville skriva om är hur mycket jag har lyckats ta på mig att göra framöver. Tänk att jag aldrig lyckas vara helt ledig under påsk. Äh skitsamma! I lördags skulle Matilda ha hjälpt mig att fota kläder, men hon kom över två timmar senare så det hann vi inte. Alltså är garderoben fortfarande full av grejer som bara väntar! Nä, frågan är vad jag skulle in och skriva här egentligen? Nu är det varmt och snart ska jag ut och inviga mina Jeremy Scott skor! Vilken fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback