Töjd septum och nya pluggar

Jag har ju lovat bildbevis! Min septum blev alltså töjd till 3,2 mm förra helgen. En perfekt storlek om ni frågar mig! Som jag har längtat i alla dessa år men alltid fegat ur. Om det gjorde ont? JA!


Sen vill jag även visa upp mina nya pluggar som är så skadat snygga! Pluggarna är gjorda av träslaget tamarind och är alltså gulaktiga. Kommer bli riktigt snyggt till mina dreads i sommar tror jag.

Det har kommit in en massa sjukt snygga pluggar i både trä och sten nu. Så kika in på CALM på Hornsgatan i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du bär upp både pluggar och töjd septum med bravur :)

2011-04-11 @ 20:30:07
URL: http://colourspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback