Kondition

Jag vaknade mycket tidigare än planerat så jag begav mig ut på en tidig springtur längst med årstaviken. Det hade jag förvisso redan planerat att jag skulle göra, men det blev bra mycket tidigare på morgonen. Jag har inte varit ute och sprungit på tre år så jag fasade för att jag skulle få håll efter en halv meter så som det brukade bli med min dåvarande kondition. Men jävlar vad mycket bättre jag har blivit! Nu kan jag springa ifrån zombies! Skulle vara kul att lära sig att springa rätt och på riktigt och bli grym på det.

Det här är det bästa jag har gjort på länge! Det luktade dessutom tjära från alla båtar, vilket kan vara en av de bästa dofterna på jorden. Lite tjära på parfym vore något... mums! Hoppas jag vaknar lite för tidigt imorgon med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback