En månad kvar

Om exakt en månad så lämnar jag Sverige ett litet tag. Jag skrev ju för ex antal veckor sedan att en resa bokades och nu är det väl på tiden att jag avslöjar vart. Tillbaka till Israel blir det! Det ska bli sjukt bra! Jag var ju där för tre år sedan men det blir nog två helt olika upplevelser. Nu blir det mer att turista med allt vad detta innebär. Sist var jag ju nere och hälsade på min vän Hannah med ett par andra bruttor och bodde i ett gästhus i Betlehem. Nu blir det istället hotell i Jerusalem med min lilla mamma.

I sommar blir det även en till resa långt, långt bort i världen. Vart avslöjar jag dock inte förrän biljetterna är fixade och klara. Jag tror nämligen knappt på det själv!


Kommentarer
Postat av: Arathin

Vilken lyx! Då får vi ta och boka in den där plåtningen innan du åker ;)

2011-04-28 @ 11:50:01
URL: http://arathin.soclog.se/p/
Postat av: Nora

oj, där blev jag avundsjuk :P trevlig resa!! :)

2011-04-30 @ 10:02:23
URL: http://blackguitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback